Pro řešení servisních požadavků a incidentů slouží primárně aplikace Service Desk Manager (SDM). Přístup do SDM je možný pouze prostřednictvím autentizačních služeb JIP (Jednotný identitní prostor).

Uživatel s účtem v JIP (který provedl ztotožnění zadáním osobních údajů) může přistupovat k aplikaci SDM:

Uživatel bez účtu v JIP může využít možnosti "Přihlásit jako host". Pro získání přihlašovacích údajů do aplikace SDM kontaktujte svého lokálního administrátora. V případě, že Vám není známo, kdo tuto roli ve Vaší organizaci vykonává, je možné se s tímto dotazem obrátit na Helpdesk Czech POINT na tel. čísle +420  222 13 13 13 (provozní doba 8:00 - 18:00 hod) nebo na emailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Postup přihlášení do aplikace SDM:pdfPostup_přihlášení_do_SDM_SZR.pdf416.40 KB

Příručka pro uživatele SDM:pdfUživatelská příručka SD SZR verze 2.21.15 MB

Řešení potíží s přihlášením do SDM

Pořadavky obecného charakteru (bez nutnosti autentizace) vyřizují pracovníci Service Desk SZR na:

  • tel.: +420 225 514  758 (PO - PÁ 8:00 - 18:00)
  • e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Podpora problematiky národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA) a elektronických funkcí občanských průkazů je zajištěna na:

  • tel.: 225 514 777
  • e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • klientská aplikace SDM pro problematiku elektronické identifikace:  https://eidentita.szrcr.cz/