Pro řešení servisních požadavků a incidentů slouží primárně aplikace Service Desk Manager (SDM) na adrese portal.szrcr.cz.
Přístup do SDM je možný prostřednictvím autentizačních služeb JIP (přístup Orgán veřejné moci), AD (přístup Zaměstnanci DIA) případně jako neregistrovaný uživatel (přístup Občan).
Uživatel bez účtu v JIP může využít možnosti přihlášení jako „Občan“. Pro získání přihlašovacích údajů do aplikace SDM kontaktujte svého lokálního administrátora. V případě, že Vám není známo, kdo tuto roli ve Vaší organizaci vykonává, je možné se s tímto dotazem obrátit na Helpdesk Czech POINT na tel. čísle +420 222 13 13 13 (provozní doba 8:00 - 18:00 hod) nebo na emailové adrese
Příručka pro řešitele.pdf1.16 MB 28/06/2024
Uživatelská příručka - Občan.pdf791.33 KB28/06/2024
Uživatelská příručka - OVM.pdf985.86 KB28/06/2024
Uživatelská příručka - zaměstnanec.pdf1.14 MB28/06/2024
V rámci provozování systému základních registrů je nutné provádět některé technologické operace, které mohou mít dočasně vliv na kvalitu poskytovaných služeb. Definice těchto činností je popsána v dokumentu:Kategorie rizikovych cinnosti.pdf 277 kB
Odstavkovy formular DIA.docx 52kB
Řešení potíží s přihlášením do SDM
-
Klientské linky Service Desk SZR bez nutnosti autentizace:
-
Informační linka pro uživatele státem poskytovaných identifikačních prostředků (eObčanky , NIA ID, mobilní klíč eGovernmentu): 227 023 444 – pracovní dny 7:00 - 18:00 hod.
Blokace funkce elektronické identifikace e-Občanek s čipem: 227 023 456 - NONSTOP
Informační linka pro uživatele služeb základních registrů: 227 023 499 - pracovní dny 7:00 -18:00 hod. pro klientský servis; výpadky služeb základních registrů NONSTOP
- e-mail:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ,Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. - klientská aplikace SDM pro problematiku elektronické identifikace: https://portal.szrcr.cz/
-