Po dobu nouzového stavu lze žádat o sestavy Hromadných výdejů bez časového omezení (D+3). Vaše žádosti budou vyřizovány v nejkratším možném termínu

Na základě usnesení vlády  č. 217 o přijetí krizového opatření pro celé území ČR jsme nuceni přistoupit k provozním opatřením v oblasti služeb Service Desku SZR:

Tel. číslo 225 514 777 je určeno pouze pro blokaci funkce elektronické identifikace občanských průkazů.

 V případě ostatních požadavků použijte naši webovou aplikaci Service Desk Manager SZR:

 Oblast eIdentita (NIA)  https://eidentita.szrcr.cz

 Oblast základních registrů https://www.loginsd.szrcr.cz  

Od 2. 12. 2019 se budou v každé agendě, která požaduje přístup k údajům A102 – Základní registr – registr osob nebo A104 – Základní registr – registr práv a povinností, automaticky generovat oprávnění na čtení veřejně přístupných údajů z ROS a RPP.

Každý SPUÚ, vedený v Rejstříku OVM a SPUÚ, musí mimo jiné také uvádět ustanovení právního předpisu, na jehož základě je oprávněn k využívání údajů ze základních registrů nebo dalších agendových informačních systémů (viz § 51 odst. 2 písm. e) zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech).

Jednou z dlouhodobých priorit Správy základních registrů (SZR) je zvyšování kvality a bezpečnosti poskytovaných služeb. O tom, že je v tom úspěšná, svědčí nejen více než dvě a čtvrt miliardy transakcí, které dosud základní registry provedly, ale i získání certifikátů potvrzujících úroveň poskytovaných služeb podle mezinárodních standardů a norem ISO/IEC. 

Dne 2. 12. 2017 byla do produkčního prostředí u služeb registru osob (E20 rosCtiIco, E21 rosCtiAifo, E22 rosCtiPodleUdaju, E29 rosCtiSeznamIco) implementována možnost zažádat o informaci, zda je adresa pobytu, vedená referenční vazbou do registru obyvatel, označena jako adresa úřadu.