Ohledně zpřístupnění nového veřejného údaje fyzická osoba zastupující právnickou osobu, která je členem statutárního orgánu jiné právnické osoby, ohlašovatel agendy musí přeregistrovat čerpající agendu, prostřednictvím které využívají orgány veřejné moci (dále jen „OVM“)/soukromoprávní uživatelé údajů (dále jen „SPUÚ“) nový veřejný údaj.

Funkcionalita notifikační služby E28 – rosCtiZmeny byla rozšířena o možnost specifikace seznamu údajů, jejichž změnu uživatel sleduje. Pokud uživatel nezadá seznam sledovaných údajů, pak služba vrátí změny všech údajů. Při správném používání (tj. požadování pouze údajů, které agenda využívá) je možné podstatně snížit počet dotazů do základních registrů.

Upozorňujeme, že  od 1. 3. 2021 již bude v rámci obdržených výstupů položka „Adresa úřadu“ vždy součástí údajů o adrese. Tato změna může mít vliv, pakliže obec zpracovává zaslaný výstup ve formátu .txt elektronicky prostřednictvím informačního systému, neboť položka č. 12 „Adresa_Uradu“ bude ve výpisu nově vždy. Při ručním zpracování výstupu a postupu dle manuálu se uživatelů změna nedotkne.

Správa základních registrů rozeslala dne 12. listopadu 2020 všem správcům agendových informačních systémů (AIS) prostřednictvím datových schránek informace o zapínání kontrol IP adres, které začne postupně od 24.11.2020 zapínat.

Po dobu nouzového stavu lze žádat o sestavy Hromadných výdejů bez časového omezení (D+3). Vaše žádosti budou vyřizovány v nejkratším možném termínu

Na základě usnesení vlády  č. 217 o přijetí krizového opatření pro celé území ČR jsme nuceni přistoupit k provozním opatřením v oblasti služeb Service Desku SZR:

Tel. číslo 225 514 777 je určeno pouze pro blokaci funkce elektronické identifikace občanských průkazů.

 V případě ostatních požadavků použijte naši webovou aplikaci Service Desk Manager SZR:

 Oblast eIdentita (NIA)  https://eidentita.szrcr.cz

 Oblast základních registrů https://www.loginsd.szrcr.cz