Archiv novinek
Po dobu nouzového stavu lze žádat o sestavy Hromadných výdejů bez časového omezení (D+3). Vaše žádosti budou vyřizovány v nejkratším možném termínu
Na základě usnesení vlády č. 217 o přijetí krizového opatření pro celé území ČR jsme nuceni přistoupit k provozním opatřením v oblasti služeb Service Desku SZR:
Tel. číslo 225 514 777 je určeno pouze pro blokaci funkce elektronické identifikace občanských průkazů.
V případě ostatních požadavků použijte naši webovou aplikaci Service Desk Manager SZR:
Oblast eIdentita (NIA) https://eidentita.szrcr.cz
Oblast základních registrů https://www.loginsd.szrcr.cz
Dne 18.12.2019 proběhne nasazení nového podpisového certifikátu NIA na produkční prostředí.
Dle implementace řešení jednotlivých kvalifikovaných poskytovatelů je třeba na to příslušným způsobem reagovat. Pokud si kvalifikovaný poskytovatel nehlídá změny v metadatech automaticky, je třeba, aby si ručně načetl novou konfiguraci po nasazení nového certifikátu.
- Kategorie: Orgány veřejné moci
Od 2. 12. 2019 se budou v každé agendě, která požaduje přístup k údajům A102 – Základní registr – registr osob nebo A104 – Základní registr – registr práv a povinností, automaticky generovat oprávnění na čtení veřejně přístupných údajů z ROS a RPP.
V sekci Důležité dokumenty byla publikována nová verze katalogu eGon služeb základních registrů. Oproti předchozí verzi došlo k aktualizaci popisu E38 a doplnění popisu služby E185.
- Kategorie: Novinky pro občany a podnikatele
Na Správu základních registrů se obracejí uživatelé aplikace Úřadu práce ČR Evidence náhradního plnění (dále jen „ENP“), kteří se snaží registrovat jako kvalifikovaní poskytovatelé podle zákona o elektronické identifikaci. Tato role je ale určena pro poskytovatele online služeb, kteří chtějí využívat služby zaručené identifikace svých klientů.