Od 1. prosince 2021 se mění podmínky používání identifikačních prostředků NIA ID a Mobilní klíč eGovernmentu. Ke změně podmínek dochází v souvislosti s přeměnou názvu portálu eidentita.cz  na „Identita občana“.

Číst dál …

Eidentita.cz - brána, přes kterou probíhá přihlašování k online službám změnila svůj název na „Identitu občana“. Nová značka je vytvořena ve stylu Portálu občana, jde tak o další krok ke sjednocení online služeb veřejné správy. Všechny uživatelské funkce zůstávají zachovány beze změn. 

Číst dál …

Z důvodu implementace nových funkcionalit na systému ISZR a FAIS, které souvisí s přijetím zákona č. 12/2020 Sb. o právu na digitální služby a o změně některých zákonů, může v období od 29. 11. 2021 do 15. 12. 2021 docházet na testovacím prostředí ZR k nefunkčnosti služeb souvisejících s vydáváním výpisů z registru obyvatel.

Dne 4. 10. 2021 bylo uvedeno do provozu nové telefonní číslo 227 023 444 pro Vaši podporu v problematice základních registrů a elektronické identifikace (NIA). Stávající telefonní kontakty 225 514 758 pro oblast základních registrů a 225 514 777 pro oblast elektronické identifikace (NIA) zůstanou funkční do 30. 10. 2021.

Číst dál …

21.9.2021 bude nasazena do provozu nová verze klientské aplikace Service Desk Manager. Nová verze ve formě webového portálu bude umožňovat zobrazení nejčastějšíh dotazů, přístup do znalostní databáze, založení požadavku a registrovaným uživatelům zajistí i přehled nad stavem založených požadavků. Více informací o službách Service Desk Správy základních registrů.

Číst dál …

Připomínáme, že možnost používání služby E41 (isknCtiVlastniky) bude ukončena k 31.8.2021. Od uvedeného data budou moci uživatelé používat pouze novou verzi této služby, která je od února 2019 dostupná pod označením E238 (isknCtiVlatniky2). Podrobné popisy služeb jsou dostupné zde.

Číst dál …