Archiv novinek
Nově vydaná verze obslužné aplikace eObčanka - identifikace přináší nový bezpečnostní prvek při přihlašování k online službám – tzv. robohash. Nasazení robohashe na základě podnětů uživatelů nahrazuje původní těžko zapamatovatelný identifikátor každé jednotlivé přihlašovací operace.
Od 1. prosince 2021 se mění podmínky používání identifikačních prostředků NIA ID a Mobilní klíč eGovernmentu. Ke změně podmínek dochází v souvislosti s přeměnou názvu portálu eidentita.cz na „Identita občana“.
Eidentita.cz - brána, přes kterou probíhá přihlašování k online službám změnila svůj název na „Identitu občana“. Nová značka je vytvořena ve stylu Portálu občana, jde tak o další krok ke sjednocení online služeb veřejné správy. Všechny uživatelské funkce zůstávají zachovány beze změn.
Dne 4. 10. 2021 bylo uvedeno do provozu nové telefonní číslo 227 023 444 pro Vaši podporu v problematice základních registrů a elektronické identifikace (NIA). Stávající telefonní kontakty 225 514 758 pro oblast základních registrů a 225 514 777 pro oblast elektronické identifikace (NIA) zůstanou funkční do 30. 10. 2021.
21.9.2021 bude nasazena do provozu nová verze klientské aplikace Service Desk Manager. Nová verze ve formě webového portálu bude umožňovat zobrazení nejčastějšíh dotazů, přístup do znalostní databáze, založení požadavku a registrovaným uživatelům zajistí i přehled nad stavem založených požadavků. Více informací o službách Service Desk Správy základních registrů.