Archiv novinek
Od 1. prosince 2021 se mění podmínky používání identifikačních prostředků NIA ID a Mobilní klíč eGovernmentu. Ke změně podmínek dochází v souvislosti s přeměnou názvu portálu eidentita.cz na „Identita občana“.
Eidentita.cz - brána, přes kterou probíhá přihlašování k online službám změnila svůj název na „Identitu občana“. Nová značka je vytvořena ve stylu Portálu občana, jde tak o další krok ke sjednocení online služeb veřejné správy. Všechny uživatelské funkce zůstávají zachovány beze změn.
Dne 4. 10. 2021 bylo uvedeno do provozu nové telefonní číslo 227 023 444 pro Vaši podporu v problematice základních registrů a elektronické identifikace (NIA). Stávající telefonní kontakty 225 514 758 pro oblast základních registrů a 225 514 777 pro oblast elektronické identifikace (NIA) zůstanou funkční do 30. 10. 2021.
21.9.2021 bude nasazena do provozu nová verze klientské aplikace Service Desk Manager. Nová verze ve formě webového portálu bude umožňovat zobrazení nejčastějšíh dotazů, přístup do znalostní databáze, založení požadavku a registrovaným uživatelům zajistí i přehled nad stavem založených požadavků. Více informací o službách Service Desk Správy základních registrů.
- Kategorie: Orgány veřejné moci
Připomínáme, že možnost používání služby E41 (isknCtiVlastniky) bude ukončena k 31.8.2021. Od uvedeného data budou moci uživatelé používat pouze novou verzi této služby, která je od února 2019 dostupná pod označením E238 (isknCtiVlatniky2). Podrobné popisy služeb jsou dostupné zde.